سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 30 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
انرژی های نوین یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۵۰:۰۳

به همت پژوهشگاه صنعت نفت
نخستین آزمایشگاه مرجع تجهیزات خورشیدی در کشور راه‌اندازی شد

باشگاه خبری فراساحل: پژوهشگاه صنعت نفت با حمایت ستاد انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت عملی و فناوری ریاست جمهوری، موفق به راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه مرجع آبگرمکن‌ها و کلکتورهای خورشیدی در کشور شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، مراسم رونمایی از نخستین آزمایشگاه تست مرجع تجهیزات خورشیدی صبح امروز (یکشنبه، ١٦ خردادماه) و دقایقی پیش با حضور حمیدرضا کاتوزیان، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و سیروس وطنخواه مقدم، دبیر ستاد فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.


محمدایازی، رئیس پژوهشکده انرژی پژوهشگاه صنعت نفت در این مراسم درباره راه‌اندازی این آزمایشگاه، گفت: با وجود این که چندسالی از تدوین استانداردهای آب گرمکن‌های خورشیدی در کشور می‌گذرد اما به دلیل نبود آزمایشگاه، امکان تست آب گرمکن‌های تولید داخل یا وارداتی به کشور فراهم نبوده است. وی افزود: با راه‌اندازی این آزمایشگاه که همه مراحل طراحی، نصب و ساخت آن در داخل کشور اجرا شده است تست آب گرمکن‌ها و کلکتورهای خورشیدی امکان پذیر می‌شود.



  کد خبر : 1770
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :